neděle 20. dubna 2014

neděle bez tanečních

můžete hádat. kolikrát chcete.

Správně, můj "klasický" blog se nechce zobrazit  a proto hledám útěchu tady. Stalo se totiž, že se v mamčině a mém foťáku nahromadily nějaké sympatické fotky a já bych vás teď jimi, s dovolením, zasypala.

Co se dělo poslední dobou?
Byla jsem na skvělém závěrečném plese (a seznámila se tam s panem Z... neřešit)
Napatlala na svou podivně rezavoblond hlavu s tmavými konečky novou barvu. Však uvidíte.
Přežila poslední předprázdninový týden a odjela na necelé 3 dny do Krkonoš ♥ úžasné místo, občas je zkrátka třeba zorganizovat útěk z velkoměsta.
V Krkonoších vylezla /ok, lanovkou vyjela/ na Sněžku. Zasněženou Sněžku! Cestu zpátky jsem ale dala hezky pěšo.
Dneska jsem byla na kurzu vzdušné akrobacie - to ještě u nás myslím není tak známý, ale zkuste si vzpomenout, jestli jste náhodou někde v cirkuse nebo tak neviděli nikoho viset na šále.

Dnešní den se nese v duchu "nevím, co budu dělat". Ne, že bych se extrémně nudila. Jen je to prostě zvláštní pocit vstát a opravu nemít, do čeho se pustit. Ne, že by na mě od psacího stolu nekoukaly všechny ty povinnosti. Úklid. Dala jsem přednost ranní procházce :)

slečna cestovatelka.


superumělecké jablíčko.


šťastná a bezstarostná a za mnou Sněžka.

superumělecko vol II.

tohle je samozřejmě momentka, aneb ze Sněžky jsme šli po svých)

a takhle jsem si poseděla na tom kurzu.. to není uzel, ale moje noha upevněná v šále, jako profesionál.
:D

Krásné Velikonoce a nestereo zážitky.



Žádné komentáře:

Okomentovat